Välkommen som Golfcampare till Nya Ullared Flädje Golfklubb!

Vi har totalt 14 st uppställningsplatser med tillgång till el för husbil & husvagn, bokning gör du smidigast via bokningswidgeten lite längre ner här på sidan. Bara att du väljer önskat in- och utcheckningsdatum så ser du direkt vilka platser som finns tillgängliga under din önskade vistelse.

Ställplatsparkeringen ligger belägen alldeles intill vårt klubbhus & erbjuder en vacker utsikt. 10 av platserna är belägna på gräs & 4 av platserna är belägna på asfalt.

Incheckning sker fr.o.m. kl 15.00
Utcheckning sker senast kl 14.00

I mån av plats kan in- och utcheckning ske när som helst på dagen.

Ankomst skall anmälas till kansliet, sker ankomst när golfklubben är obemannad – vänligen checka in dagen efter eller på avresedagen.

Som golfcampinggäst har du tillgång till omklädningsrum med toalett & dusch som ligger beläget i klubbhuset & är öppet 06:00 – 22:30. Handdukar finns att tillgå för samtliga våra gäster, dessa finner du i duschdelen inne i omklädningsrummet.

För er som spelar golf

230kr/natt

Ordinarie pris 300 kr/natt

Vänligen fyll i ditt Golf-ID när du gör din bokning om du besöker oss som golfande gäst. Notera att det tillkommer en bokningsavgift på 25 kr om du ringer, mailar eller bokar på plats i kansliet.

Klubbens Café
Välkommen in till klubbens café i samband med ditt besök hos oss, här serveras det bland annat korv med bröd, enklare fika samt varma och kalla drycker till humana priser.

Har du några övriga frågor - vänligen kontakta oss på,

Mail: info@fladjegolfklubb.se

Telefon: +46(0)707-922 398